پذیرش و چاپ مقاله ISC فوری و تضمینی
نوشته شده توسط : adorn

اگر به دنبال پذیرش و چاپ مقاله خود در مجلات ISC هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید . پایگاه isc از جمله معتبرترین پایگاههای علمی در دنیاست که به انتشار مقالات علمی پرداخته است .  پذیرش و چاپ مقاله ISC برای دانشجویانی مفید است که مقاله خود را به زبان فارسی یا انگلیسی نگارش کرده اند. اما وقت کافی و دانش لازم جهت ثبت و سابمیت مقاله را ندارند. زیرا پیگیری مراحل پذیرش مقاله در مجلات خارجی ISC نیازمند تخصص و اطلاعات بسیاری می باشد. حالا اگر این دانش و آگاهی را ندارید نگران نباشید. زیرا می توانید پذیرش و چاپ مقاله ISC خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

شاخصی به نام ضریب تاثیر کیفیت مقالات و مجلات این پایگاه را مشخص می‌کند. پایگاه isc هر سال لیست مجلات خود را که سالانه اعتبار سنجی می‌شوند در سایت رسمی خود منتشر می‌کند. می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی این پایگاه لیست به روز و جدید را دریافت نمایید. مجلات باید اعتبار سنجی شوند و از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گیرند. این پایگاه برای انتشار مقالاتی را می‌خواهد که از لحاظ اعتبار و سطح کیفی رتبه خوبی دارا باشند و دارای محتوای با کیفیت و بسیار قوی باشند.

مزایای چاپ مقاله در نشریات isc

  • پذیرش سریع و راحت در مصاحبه آزمون دکتری
  • پذیرش سریع و راحت در آزمونهای استخدامی دولتی و خصوصی
  • افزایش حقوق و مزایای شغلی
  • کسب نمره کامل در پایان‌نامه دوره دکتری و کارشناسی ارشد

این ژورنالها داوری آسان و پذیرش سریعتری نسبت به ژورنالهای isi دارند. اگر فرصتتان محدود است و احتیاج دارید که هر چه سریعتر مقاله ای را چاپ کنید بهتر است ژورنالهای isc را برای چاپ مقالات خود در نظر بگیرید. زیرا به مراتب شرایط پذیرش راحتتری دارند.

مراحل پذیرش و چاپ مقاله ISC فوری و تضمینی

در صورت نیاز مقاله باید به فارسی انگلیسی و یا عربی ترجمه شود که برای ژورنالها قابل پذیرش باشد.
ویرایش مقاله از لحاظ محتوایی و دستور زبانی که باید مقاله اصلاح و بررسی شود و تمام ایرادات آن اصلاح شود.
پارافریز مقالات isc زیرا این پایگاهای استنادی اعتبار بالایی دارند و مقالاتی که دارای مشابهت های علمی باشند را به هیچ عنوان پذیرش نمی‌کنند.
مناسبترین ژورنال می‌بایست از لحاظ سطح کیفی و حوزه موضوعی انتخاب شود زیرا در صورتی که مقاله مطابقتی با حوزه موضوعی و سطح کیفی مقاله نداشته باشد توسط سردبیر ریجکت خواهد شد.
سابمیت به مقاله باید توسط راههای ارتباطی انجام شود که خود ژورنال مشخص کرده است تا به بخش داوری ارسال شود.
اخذ نامه پذیرش از سردبیر برای استفاده از مزایای پژوهشی کافی می‌باشد اما چنانچه تمایل دارید اثر ماندگاری از خود به جا گذارید می‌توانید مقاله را فرمت‌بندی نمایید و دوباره به ژورنال مد نظرتان سابمیت کنید تا چاپ شود.
چنانچه مقاله ریجکت شد می‌توانید از همان روز، دوباره دست به کار شوید. نخست کلیه ایراداتی را که داوران به آنها اشاره کرده اند اصلاح کنید، زیرا به علت تخصصی بودن موضوع، ممکن است مقاله تان پس از ارسال به مجله بعدی، مجدداً در اختیار همان داور یا داوران قرار گیرد. مجله بعدی را با دقت انتخاب کنید. بهتر است عامل تأثیر آن از مجله قبلی کمتر باشد. پس از خواندن راهنمای نویسندگان، مقاله را به مجله جدید ارسال نمایید.
شما به عنوان یک محقق و نویسنده همیشه باید آمادگی پذیرش ایرادات و اصلاح آنها را داشته باشید. اصلاح ایرادات به شما کمک می‌کنند تا بتوانید دوباره سابمیت را انجام دهید و پذیرش بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: